פֿـط פֿـطے هاے یـہ בخـــבر روانے

نفرتـــــ⊙_☉ـــــــ

سختـــه اس

ایرادی ندارد...

این شب ها که آه تو را میکشم

تو در آغوش دیگری نفس عمیق بکش

تا دیوانه ترش کنی!

مش


 


نظرات شما عزیزان:

ابی
ساعت18:17---10 تير 1393
یعنی دروغ میگم؟با گوشی نمیتونم بیام روم

ابی
ساعت18:10---10 تير 1393
من با گوشی میام نمیشه چت کرد که اخه.....یعنی دروغ میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باش دمت گرم
پاسخ:خری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من کی گفتم دروغ میگی؟خودت سوال میکنی خودتم جواب میدی گیخوار


ابی
ساعت16:33---10 تير 1393
افرین دتر من موسش رو یاد گرفتی منم دلم تنگ شد برات ولی دیگ چت نمیام اهنگتم قشنگه دلم تنگ شد برااااااااااااااات خیلی
پاسخ:دلت واسه من تنگ شد؟؟؟؟؟؟؟اره ارواح عمت. تو که نت میای ی سر چتم بیا دیگه دیوووووووووووووووووث


▂▃▅▇█▓▒۩۞۩ مهراسا۩۞۩▒▓█▇▅▃▂
ساعت13:42---10 تير 1393
پست اخرم ک ب قول برادر ابی تن نده همون گی بسشونه
پاسخ:بعله


▂▃▅▇█▓▒۩۞۩ مهراسا۩۞۩▒▓█▇▅▃▂
ساعت13:20---10 تير 1393
در رابطه با پست سوم باید بگم فدای دخمل حاجی فقط
پاسخ:وبلاگه تو که کلا باید فدای دخمل حاجی شدخخخخخخخخ


▂▃▅▇█▓▒۩۞۩ مهراسا۩۞۩▒▓█▇▅▃▂
ساعت13:16---10 تير 1393
در رابطه با پست دوم باید بگم ک تو گی میخولی فدا بسی فدا بسم فقط مخصوص منه اندرستند گیخار بزرگ؟؟؟؟؟
پاسخ:اره عجیجم فدا بسم فدا بسم


مهراسا
ساعت13:13---10 تير 1393
در رابطه با پست اول باید بگم دیقا مثه خودت اجیه گلم
پاسخ:تو ک بدتری گیخوار


ابی
ساعت15:55---7 تير 1393
اونا که امتحان کردن پشیمون شدن پس تن نده همون گی بسه شونه ....اونا که باس بمونن میمونن.......هرچند دیگه هیچکی نمیمونه .....همیشه از بهترونی وجود داره.دتر خوشگله من وبلاگت کمکم داره خوشتل میشه ها فقط اهنگ بزار افرین
پاسخ:کی خواست تن بده؟؟موسش.دیووووووووووووووث اهنگ گذاشتم خبره مرگت بیا چت
پاسخ:فاطی 74 دلم برات تنگ شدخخخخ


بهار
ساعت0:23---5 تير 1393
به سلامتی اونایی که خیانت رفیقو دیدن اما آخرین برگ رفاقتو نچیدن !

نفس
ساعت16:10---4 تير 1393
ﻃﺮف ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﯾﺎﺭﻩ…

ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺁﺭﻩ…

ﺍﺩﻋﺎﯼ ﭘﺎﮐﯽ ﻫﻢ

ﺩﺍاااﺭﻩ ..!
هه روانیه مادرزاد


نفس
ساعت16:01---4 تير 1393
هر چیم بهشون بدی باز میزارن میرن تجربه ثابت کرده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, | 1:42 | ☆↙زهرا↘☆ |
Shik Them